Ārkārtējās situācijas spēkā esamības laikā Ogres novada pašvaldības Ķeguma pilsētas pārvaldes klientu apkalpošanas centra un KASES darba laiks
(TIKAI pēc IEPRIEKŠĒJĀ PIERAKSTA!!!)
no 2021.gada 22.oktobra – 14.novembrim
Klientu apkalpošanas centrs |
Kase |
Pirmdiena 8:00-11:45 –12:30- 16:00 |
8:00-11:45 – 12:30-16:00 |
Otrdiena 8:00-11:45 –12:30- 15:00 |
SLĒGTS |
Trešdiena 8:00-11:45 – 12:30-15:00 |
SLĒGTS |
Ceturdiena 8:00-11:45 – 12:30-16:00 |
8:00-11:45 – 12:30-16:00 |
Piektdiena SLĒGTS |
SLĒGTS |
!!! Attiecas arī uz KASI
• Tikai pēc iepriekšēja pieraksta
• uzrādot derīgu sadarbspējīgu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu
Apkalpošana klātienē tiek nodrošināta tiem klientiem, kuri vēlas saņemt pakalpojumu “Covid-19 sertifikāta izdrukāšana”.
Klientiem, kuri nevar uzrādīt derīgu sadarbspējīgu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu, pakalpojumi un konsultācijas tiek nodrošinātas attālināti.
Tālrunis saziņai/ apmeklējuma reģistrēšanai (VPVKAC, KASE):
• 65038883
Par elektroniskiem iesniegumiem:
• 25746001
E-pasts saziņa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Sakarā ar visā Latvijas valsts teritorijā izsludināto ārkārtējo situāciju ar mērķi ierobežot Covid-19 izplatību (Ministru kabineta 2021. gada 9. oktobra rīkojumu Nr. 720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”)